Både gott och ont!

Det är en sak som jag både har sagt till mina vänner och tänkt på själv:

Jag har alltid varit singel vännen och när mina vänner har haft pojkvänner så har jag alltid försökt stötta mina vänner när det gäller förhållande grejen men det är en sak jag inte förstår

Hur vill ens vän att man ska gilla pojkvännen om vännen alltid pratar "illa" om pojkvännen ni vet,
Han kom inte, han ringde inte mig, han skrek åt mig, han dissade mig för hans vänner. Ni förstår min poäng.
Det är jätte vanligt att ens vän pratar illa om pojkvännen till en när man pratar om deras förhållande och min fråga är hur jag som singel vän ska kunna gilla en person som sårar min vän?
Jag lyssnar, jag tar in sen uttrycker jag mig..
Som en vän vill jag att mina vänner kommer till mig om det är något men sen samtidigt så är väl en vän till för att vara vid din sida vid både bra och dåliga tider?
Ge oss singelvänner en chans och förstå att vi får en bild efter dina ord.

Tydligen älskar vännen personen men ett råd är att låta oss se det positiva ni ser..
Med andra ord: Prata inte bara illa om era pojkvänner och detta gäller även vänskap :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: Oh, den hade jag förträngt. Vi har inte fått instruktioner till den va? <3

2009-01-06 @ 18:16:42
URL: http://caroliinep.blogg.se/
Postat av: Nathalie Nilsson

usch sånt tänker man inte på. haha ibland är du faktiskt smart! :)

2009-01-07 @ 00:03:28
URL: http://nathaliiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0