Chris Brown live!

Var på Chris Brown show i Danmark på Forum´igår kväll och det var bland det roligaste jag har gjort. Det var längesedan jag hade en sån sjuk kväll och jag ska berätta allt för er.
Bara resan till forum var crazy, folk vägrade visa oss vägen. Vi hoppade av och på fel tåg haha... men iallafall
Vi är sex tjejer som ska honom och vi står i kön som är helt galen...  när vi väl kommer fram blir vi nekade. Biljetterna vi hade fixat var falska. Vi hade sex biljetter och tre av dem var förfalskade. Vi visste såklart inte detta och vi blev så jävla ledsna, gråten i halsen, besvikelsen, ilskan ja allt tog över. Vakterna sket i oss fullständigt sen kommer där fler och fler som blir nekade och alla hade samma namn på sin biljett.
Vi gav oss inte och det slutade med att vi pratade oss in.. sjukaste känslan pålänge, efter typ en timme släpper dem in oss utan biljetter. Vi trodde verkligen att det var kört men ibland får man ha tur..

Konserten:
Var helt galet bra.  hans moves ska vi inte ens prata om. Han bjöd på sig själv till hundra och låtvalen var perfekta. Där var en DJ som spelade innan det började och under tiden Chris var bakom scenen, Djn var iallafall helt sjukt bra. Fick med sig hela publiken till att sjunga och det smälldes raketer och fyrverkerier då och då.
Efter en stund så kommer där upp på skärmen att han är backstage och tillslut säger han " turn around" och så står han på en plattform och mer eller mindre har sex med golvet. Huh rihanna ;)?
Kunde inte ha blivit en bättre show, han gav allt vad han hade och det var vad jag kallar en show.
Absolut den bästa kvällen på väldigt länge!

Bilder måste ni ju få se!!


(inte min bild, stod längre fram)


Här drar Chris upp folk från publiken, avis!!  (inte min bild)



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0