dagens planer!

En sak är säker och det är att jag måste komma ur min tightskoma eller vad man nu ska kalla det.
Jag har tights hela tiden, finns ju inget bekvämare och det är dessutom snyggt.
Jag börjar undra om jag har skräck för att dra på jeansen? hahah
nej riktigt så illa är det kanske inte.
Först måste jag hitta ett par snygga jeans sen ska jag ta mig i kragen

om en liten stund ska jag till kajsa och hon ska klippa mig. Its about time!

sen ikväll... jag drar mig lite från att säga det... men ja jag ska gå och kolla på Disney on ice på Arenan, dont judge me ;)
nu måste jag skynda mig pusspuss

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nilsson

Ja det var skitsnyggt! med vilket program gjorde du headern? puss

2009-01-22 @ 14:36:29
URL: http://nathaliiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0