En helt vanlig onsdag

Första dagen i skolan och det gick rätt bra. Jag kom upp men man blev kanske mindre pepp när det var snö? haha
men men alltid kul att träffa tjejerna. De tjejerna får en att verkligen le, galna historier kan pigga upp vilken lektion som helst, inte sant tjejer ;)?

När jag åkte hem idag så var buss chaffören en riktigt trevlig man, han var glad, skrattade, log ja ni vet allt som de inte brukar göra! Han lyste iallafall upp min buss tur.
Det finns inget värre än när man hoppar på en buss och chaffören är otrevlig.. en sak som jag alltid stör mig på är att de aldrig väntar att köra när de äldre hoppar på, utan de gasar på som aldrig förr.
Ett leende kan göra mkt för andra har jag märkt :)

ikväll ska jag troligtvis träna och glöm nu inte top modell..
nu ska jag se på tv
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0