Ett gott skratt förlänger livet?

Precis kommit hem från jobbet och ni kan tro att jag har fått några goda skratt hahah.
Som ni säkert vet så jobbar jag som telefon intervjuvare (marknadsundersökningar)
Inte den bästa jobbet men lönen är bra så det jämnar ut sig
men herregud vilka människor det finns, här får ni några exempel på vad jag får stå ut med:

- En kvinna slutade inte prata, jag får inte lägga på och vårt samtal var på 15 min och det handlade om att hon var en smart kvinna och att jag skulle lära mig nya saker under den tiden jag pratade med henne
- En kvinna ville ge mig pengar pga att hon tyckte synd om mig att jag behövde slava? hahah
Hon var helt alvarlig och insisterade att jag skulle få pengar och att hon ville rädda mig, jag skulle se henne som en ängel. Jag skojar inte!!
- Vet du om att du ringer på en söndag kväll klockan halv nio, jag svarade snällt " nej jag ringer på en måndag kväll kl halv nio"  det slutade med att hon gick till sin kalender..
-En svarade mig med att han var mitt uppe i.... jag störde helt enkelt hans egen tid enligt honom

Allt detta på fyra timmar.. Människor slutar aldrig förvåna haha!

nej gud nu ska jag krypa ner i soffan och sätta på OC boxen
pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0