Inte lätt att vara mig ibland!

Okej nu blir det en paus från pluggandet!
Ibland undrar jag om lärare tror att man har något liv överhuvudtaget eller om de på självaste allvar tror att ens liv ska kretsa runt skolarbete?
Ja, jag hatar lärare just nu, så är det bara!

I dag hade jag det nationella provet i Matte B och som vicky skickade sms efter lektionen:
Två ord, fem bokstäver och ett utropstecken: FY FAN!

Ni förstår resten va?  det gick skit!
Jag är inget matte snille och jag får helt enkelt acceptera det eller okej jag är skit trög på matte.
Jag innerligt hatar matte..
Den dagen då en person kan ge mig ett  konkret bevis på att jag kommer ha användning av tex ekvationer senare i mitt, den dagen kan jag möjligtvis ta matte lite seriöst

Fear deal?

enligt mig räcker det med plus,minus, gånger och gånger!

y=2X+4y+3= 0    helt ärligt alltså?  

Kommentarer
Postat av: Bob

6(2y * 3) - (4y - 5) = 3y - 23

2009-01-19 @ 22:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0