Jag ger mig aldrig!

Jag är en sån person- när jag vill ha eller göra något så ger jag mig inte förrens jag gör det.
Tex hittar jag en snygg väska som jag vill ha, då kvittar det om jag åker hem utan väskan då får jag panik och köper den dagen efter. När jag har fått för mig något så ska det var så..
farligt men sant hehe :)
 
nu är det såhär, min hjärna är inställd på en tatuering. Det är mer eller mindre det ända jag tänker på just nu.
Jag vill ha en i nacken och det ska inte vara motiv utan något skrivit.
Ett exempel jag själv tycker är skitfint är Carpe diem- Fånga dagen
På bilden nedan ser ni var den ska sitta men jag vill dock ha den lite längre upp..
Herregud hur ska detta sluta. Jag fick ideen att göra den på min 18 års dag som är 26 juni men hallåja hur ska jag kunna vänta? och det är dessutom mitt i sommaren
Vet ni något fint ordspråk, mening eller budskap så får vi gärna hojta, är öppen för förslag..
En sak är säker och det är att min mammas hjärta slår i hundra
och programet Miami ink gjorde inte saken bättre hehe
puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0