Mina älskade telefon samtal!

Okej gott folk!
jag hade ett väldigt.... intressant.. roligt... samtal med en av mina kompisar.. Jag väljer att inte nämna namn men jag kan lova er att ni kommer få ett leende på läpparna

Berättelsen om ett galet gynkabesök:
Detta var alltså X första besök hos gynkan som X väljer att tilltala henne. Lite lagom nervös kommer de orden
Ta av dig och strax där efter kommer lägg upp dina ben här. Bara då var det kört för henne !!
Nu börjar det roliga.. hon svarade med en pipig röst " nu? måååste jag" när hon ligger i stolen haha
När hon väl hade tagit sig i kragen och lagt upp bena så kommer en sjuksköterska in och X skriker till och tar sig mellan bena..
Sjuksköterskan: men du jag har sett mycket hahhaha
rent för skräckt fortsätter de

När hon väl kommer ut därifrån möter hon sin mamma som säger: Välkommen till vår värld! där efter blev mamman lite sentimental.. haha gush vad är det med mammor och alla tjejgrejer?

Kan ju inte berätta så detaljerat som jag fick det beskrivit men hahah herregud..

Gynkan sa att det var väldigt sent att ha sitt första besök när man precis har fyllt 18? hmm...
Kan ju berätta att min kompis har haft en tramatisk upplevelse och har inte planer att gå dit på ett tag haha <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0