söndags ångest?

Hej på er alla :)
Går kvällen blev faktiskt lyckad för min del. Satt i Lund ett helt tjejgäng, käkade nachos och vissa drack..
Blev inte som planerat när det gällde planerna efter så vid ett tiden tog jag och felli bussen till en fest här i Åkarp.
Var faktiskt rätt roligt, fick träffat lite folk :)  min tanke var dock inte att vara hemma vid halv fyra och sen sätta på tvn där playboy grejest var. Blev sent men jag drog mig upp i morse, notera nu: halv elva gick jag upp för att plugga.
Har nämligen ett matte B prov imorgon, det är verkligen skjut mig!!
men jag ska klara det, I can do it!
Skriver lite senare
tänk inte på mig när jag pluggar matte hehe

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0