Dessa rubriker!

Idag mår jag inte bra!
har min röda vecka och denna gången är det inte enkelt. Känner hur mina hormoner kör runt. Ena stunden vill jag gråta och sen vill jag skratta.
Jag blir så jävla lätt irriterad.. speciellt på killar. Jag förstår inte ibland hur korkade de kan vara.
Som i dag, jag satt i vår aula och pluggade till matte provet (som förresten gick skit) och lite längre bort sitter ett killgäng och deras konversation i ca 50 min handlade om hur tjejer skulle vara. Rätt roande för en tjej att lyssna på.
En tjej skulle tex vara:
lätt att vara med (med andra ord lätt att få i sängen)
en populär (så man kan skryta)
en som är erfaren

... det var en del av vad de sa. Tummen upp (Y)
Jag kan inte hjälpa att bli bitter på killar när jag har min vecka.
I dag kan jag lova att chokladen ska fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0