28/1

Okej ärligt nu..
Finns det något skönare än när man vaknar upp mitt i natten och kollar vad klockan är och att man ser att man får somna om ett par timmar till, jag tror inte det alltså.
Har vaknat upp mitt i natten ett par nätter nu och inatt var det ett halleluljah moment haha.
Visst jag slutar hyfsat tidigt om dagarna men jag börjar 08.00 varje dag i skolan. Jag tar  07.20 bussen och jag går upp sex varje morgon. Det tar på kroppen, är inte en person som går hem och lägger mig iheller.
Jag är trött med andra ord!

Idag hade jag balett och kommer ha det tio veckor framöver en gång i veckan och det är killing meee sofftlyy!
Riktigt hemskt var det, inte roligt någonstans. Tänk er den musiken i en och en halv timme...
Det är bara att stå ut men raseri utbrott kommer jag få ,det kan jag lova!

nej nu ska jag fortsätta plugga lite sen kommer felli

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0