14/12

- Så som man behandlar andra så blir man själv behandlad
Jag vet att den är rätt klische aktig men det stämmer!
Det du ger till andra är det du får och jag tycker det jävligt sent att folk inte ens förstår det nu. Hur kan man tro att man ska bara få och få hela tiden. Jag vet inte men jag är trött på människor som tar energi hela tiden.
Någon gång måste man väl stanna upp och tänka efter lite eller?
Alla har väl varit med om den känslan där man berättar något som man tycker är jobbigt eller att man inte mår bra sen börjar den personen direkt prata om sina egna problem och jämföra?
- Känslan att personen toppar med sina egna problem, att inte dina är "stora"

Men saken är ju den att problem kan vara olika för varje personer. Jag menar skulle jag jämföra mina "problem" med ett barn i afrika som svälter så skulle inte mina problem ens synas.. men  man kan ju fortfarande bry sig!
GE OCH TA!

Äh jag vet att jag är neggo men har väl dragits ner lite med allt som snurrar runt just nu..

nej vettni vi kör ett blondin skämt för att göra inlägget lite roligare

Varför hoppade blondinen från en skyskrapa?
- Hon skulle testa Always med vingar.

HAHAH förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0