It´s me!

Say hello to the girl that I am.
Jag vet inte varför det är så svårt för speciellt tjejer att vara sig själva nu förtiden?
Jag påstår inte att jag är mig själv till hundra procent hela tiden men största delen kan jag lova att jag är det.
Har kommit förbi det där stadiet där jag måste vara på ett speciellt sätt för att känna mig bekväm men där är så många som är kvar.
Vad folk inte fattar tror jag är att man har olika sidor som man visar hos olika slags människor.  Med vissa är man mer utflippad, andra är man seriös med och andra är man kanske ja vad vet jag.. det betyder ju inte att du är falsk och att man inte är sig själv?
Olika människor lockar fram olika sidor hos en.
Sålänge man själv som person känner sig bekväm och känner att detta är jag så ska väl inte någon annan öpppna sin mun om det?

-Jag vet flera av mina kompisar som lockar fram olika sidor hos mig, det är väl inte helt omöjligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0