Var känner ni er snyggast?

Håller ni med om att där finns ställe/situationer där man känner sig skitsnygg till 99%? den där känslan- damn girl!
Jag tror iallafall det. Det betyder inte att man inte gillar sin look men tjejer är framför allt experter på att hitta fel..
men jag vet inte vad det är men när jag står i tränings salen och ska svettas så känner jag mig som snyggast.
Jag känner mig stark, cool, fräsch och riktigt jävla snygg och när jag ser mig omkring så tycker jag att alla andra är lika snygga. Smal som tjock, tant som tonåring? jag bryr mig inte...  älskar personer med lite jävla anama och det krävs för att man ska klara sig igenom ett pass.
Jag har hittat mitt snygg ställe, har ni något?

som ni kan räkna ut så har jag varit och tränat hehe. Idag blev det Body attack och aj aj imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0