12/7

Hellu!
Fan.. ibland blir jag trött på mig själv. Hur jag än gör så kan jag aldrig packa normala mängder ( skulle bara våga kommentera detta ida) hahah..
Jag blir nojjig helt enkelt. Självklart kommer jag inte ens använda hälften men om det krävs att jag ska dra en tung väska för att få sinnes ro så gör jag gärna det.

I kväll åker jag, 22.00 går vår båt mot destiantion polen.
Haha åh jisses.. en aning nervös.

Vi ska första ta båten till polen, därifrån tar vi ytterligare en båt som är gratis som ska ta ca 10 min och sedan taxi till hotellet?
Jo tjenna!

Hur som helst så ska detta blir jätteskönt. Jag & Helena i polen? det kan inte gå fel

Ni får ha det så bra!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0