29/7

I dag har inte varit den bästa dagen.
Vaknar av att en av mina närmaste vän mamma ringer med gråten i halsen och berättar att Vicky har varit med om en bilolycka och att det hade varit väldigt kritiskt.
Kände hur min kropp förlamades och hur min kropp slutade funka normalt.
Åkte direkt till sjukhuset i lund till henne..
Såfort jag såg henne kände jag en enorm lättnad och lite hatkärlek till henne
"fan ta dig som skrämmer mig"

Allt är bra med henne nu och jag tror verkligen att hon hade en skyddsängel som vakade över henne.
Vi satt och pratade om hur mkt man tar förgivet.
För några timmar sen la hennes hjärta av och här satt vi och pratade.

I dag ska jag träffa några av mina närmaste tjejkompisar och jag ska ge dem varsin jääätte kram.
Jag vill aldrig ta saker för givet
Även om jag kommer och redan gör det så ska jag iallafall ta vara på mer.

Vet inte vad jag skulle gjort utan denna tjejen, hon är min vickan


Tack och lov för mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0