30/6

I dag kom eilis hem som har varit i Serbien så jag träffade henne på vårt favvis ställe
Gissa? mc donalds, High score!

Förresten.. nu är jag helt säker på att det blir en liten tatuering :)
Ringde runt lite nu när jag kom hem till olika sudios.
Jag väntar med tatueringen på nacken och nu blir det ett litet hjärta vid foten.
Diskret, enkel och söt.

Som det ser ut nu så ska jag göra det på house of pain för där kan jag göra det när som typ..
Ett litet hjärta borde alla klara av så
Ihh är jätte taggad!!

Ikväll blir det lite krök och grilning så vi hörs
puss

Kommentarer
Postat av: eila

jaa de låter bra.. bäst för dig att du står på loppis på lördag för vi ska dit ;) hahahahahhaa pussss

2009-07-31 @ 16:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0