18/7

Hej på er!
Har varit borta en del. Var ju som sagt i Polen (berättar mer om det sen). Därifrån kom jag hem i torsdags kväll och åkte nästa morgon till Åhus med ett tjejgäng på 9 för fest och tältning på någon "festival"

För det första: Jag tälta? haha jag är allt bra på att lura mig själv.
Ser inte charmen med det. Det är jättemysigt tills kvällen kommer.
Helvetet själv bröt ut när det började bli sent.

Filtar, tält, skor, sovsäckar,liggunderlag m.m mindre hem hade vi.
Och för att inte glömma springnotan och liften
Hahah åh gud!

Som ni förstår så började det regna eller rättare sagt pissregna, åskade,blixtra och blåste.
Vi låg bokstavligen i vatten..

Såg inte en blund och vi tog första bästa bussen hem.

Bilder säger mer än tusen ord? så är det väl!

Lugnet före helvetet bröt loss:
 

 

Slut på det roliga ;)






Nä men tältning är ju sååå mysigt ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahhh gullungar ;)

2009-07-19 @ 09:28:03
URL: http://idamalm.blogg.se/
Postat av: eila

såg ju mysigt ut ;)

2009-07-19 @ 15:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0