22/6

Precis kommit hem från jobbet som gick hur snabbt som helst
På dagen var jag i alnarp med tjejerna. Vi solade, hade picnic, musik, vattenpipa ja med andra
ord allt som hör till sommaren. Vi skrev även ner en lista på saker som måste göras till sommaren.
Åhh jag får sån härlig känsla.
Igår fick jag också en sån där feelgood känsla då jag och Kajsa satt och fikade i solen och bara snackade
skit.
Känslan av att kunna göra vad jag vill när jag vaknar upp är frihet för mig, utan tvekan!

Och jag får passa på att gratta Vicky som är en av mina närmaste på sin 18 års dag<3 och det ska firas ordentligt på lördag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack, snäckan! OM det ska! Men först ska vi ta oss igenom en helkväll in Malmue på fredag! <3

2009-06-24 @ 10:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0