28/6

Ni kommer tro att jag har gått och blivit galen..
Just nu känner jag mig extremt extremt fångad. Jag känner att jag har så
jävla mkt energi och lust att göra saker men att jag står och stampar?
Jag känner ett extremt sug för att åka härifrån, även om det bara hade varit en weekend
så hade det gjort så jävla mkt just nu.
Jag måste härifrån ett tag!

I dag var jag på straden och badade med några kompisar.
Det var där jag fick min geniala ide:
Jag ska gå en sommarkurs och lära mig att vindsurfa. Såg en skylt och nu är jag helt hundra på att jag ska göra det.
Dagskurs 09.00-12.00 mån-tors (totalt 12 timmar) 1195kr
Man får välja helt själv vilken vecka i sommar man vill göra detta.
Någon som är sugen på detta?


Kommentarer
Postat av: Kajsa

du är galen men en bra idé :D dock är jag inte på den men du får hålla mig uppdaterad:D

2009-06-28 @ 20:37:03
URL: http://electrolite.blogg.se/
Postat av: Vickan

Du slutar aldrig att överraska mig ;)



<3

2009-06-29 @ 09:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0