14/6

Hej alla :)
Solen har ju nästan tittat tillbaka nu, jag hälsar den välkommen!
Denna veckan som har gått har varit allt annat än lugn och det gillar vi. Glada studenter, maten, drickan och allt som studenter bjuder på. Låter bilderna nedan säga det mesta :)

Första helgen på sommarlovet (nästan för mig) och det känns riktigt nice. Helgen har spenderats med vänner, cider och mat haha.
Jag är så jävla taggad för detta sommarlovet så det är galet.
Och om mindre än 2 veckor så blir jag 18 ÅR!
Life is good!

Förresten min kära mamma och syster har åkt till Turkiet så kvar är jag och min pappa, hahah..
Ja fortsättning följer under denna veckan hur mycket vi vill döda varandra ;D
I kväll har jag pratat in mig hos min faster och fabror för mat..
innan dess blir det ett Body step pass

nej bilder var det!  puss puss




Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis i förskott till ett år närmare döden ; ) angående tröjan var det ett tag sen jag köpte den. Har för mig det var i april på en rea, men det finns kanske någon liknande som kommit igen. Hur ska du fira din födelsedag? : )

2009-06-14 @ 23:32:04
URL: http://donothateappreciate.blogg.se/
Postat av: Anonym

gumman du får skicka lite bilder :)

2009-06-15 @ 21:53:19
Postat av: Anonym

/// eila

2009-06-15 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0