Städdax!

Hejsan!
Det blev ingen bio för vår del igår utan vi hade en tjejkväll här hemma hos mig men massa gott. Vi såg på Benjamin Button och visst den var bra men fy satan vad seg den var!
Vi grät inte en endaste gång? då är det något som är fel!

Vi kan dessutom stolt berätta att vi bidrog till Earth hour. Släckte ner i hela huset och efter många om och men stängdes även Tvn av. Hoppas även ni gjorde det :)

I dag är det söndag och det säger väl det mesta? kl är ett och jag har fortfarande myskläder på mig.. ska strax ta tag i mitt rum som ser ut som... en krigszon.
Hög musik och lite sexiga moves när man damsugar så ska det nog allt gå.
/ Emelie


Kommentarer
Postat av: sofie

BENJAMIN BUTTON VAR BRA!!!!!!

2009-03-29 @ 13:14:46
Postat av: Anonym

haha ja den va riktigt bra men fy helvete va seg :D

skicka bilden till migggggggggg

2009-03-29 @ 21:05:41
Postat av: eila

oj de va jag hahaha

2009-03-29 @ 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0