10/5

Har ni haft den känslan då man inte vet hur man mår? ens humör förändras ständigt
och det handlar inte om humörsvängningar utan... ja jag vet inte.
Har inte varit mig själv på ett tag nu känns det som och jag förstår inte varför.
Brukar alltid vara positiv och öppen men nu vet jag inte.
Andra frågar "hur är det med dig?"
vad ska man egentligen svara?
Ibland känns det bara som det är en "standar" fråga bara för att man ska..
Om jag skulle svara helt ärligt så skulle jag svara " jag vet faktiskt inte"
men då skulle se oändliga frågorna komma.
Ibland kan det kanske bara va okej att inte vara på topp?
Jag som oftast är glad m.m kan "fejka" så att man är glad för att slippa försöka förklara.

för att komma tillbaka till frågan " hur är det med dig?"
Bryr man sig inte så fråga då inte.
Och nej det är ingen fråga som borde vara standar..
Antingen frågar man och är beredd på ett svar som inte är " PERFEKT!" eller så skiter man i det..
Eller?
nej kände bara för att skriva av mig lite.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0