14/5

Hej alla :)
Det är redan torsdag i dag? är det inte sjukt. Jag hinner ärligt talat inte med..
Har i dag hjälpt en kompis med hennes arbete.
Hon ska bli frisör och behövde därför en hårmodell.
Så vi satt i lite sunlights och lite askig färg. Inte så stor skillnad men det blev snyggt.
På måndag ska vi troligtvis lägga i lite fler slingor.

Hon ska nämligen ha ett projekt där man gör en "makeover"
Hon ska färga mitt hår som hon gjorde i dag och sen ska hon lägga en makeup utifrån om jag är vintervinter/ vår människa.
Jag är sommar enligt mina toner, ögonfärg m.m
Haha jisses, fråga mig inte vad jag snackar om. Lägger mitt liv i hennes händer ;

Nu kallar plugget och sen soffan framför tvn

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0