26/5

Hej!
Stannade hemma från skolan i dag men inte för jag är sjuk..
eller jo stress sjuk?  ja det är nog det!
Har helt sjukt mycket att göra. Bara denna veckan har jag en hemtenta, ett prov i rättskunskap och ett historia arbete på 7 sidor. Har jag börjat på något? nej! "klapp på axlen emelie"
Mmm lovely!
Ni känner paniken en aning va? fan alltså!
Jag har verkligen ingen ork att göra något utav det. Vill bara åka iväg över en helg eller något.
Tittar just nu på bilder och drömmer mig bort en aning, vill bara ha ett galet sommarlov.
Förresten jag har ångrat mig, min första tatuering ska vara bakom örat och inte i nacken.
Något tecken för frihet, lycka eller något liknande.
Nice va ;D
/ Emelie
Förresten i dag är det den 26 Maj och det betyder att det är exakt en månad tills jag blir 18 år! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0