30/5

Precis kommit hem från jobbet och det var drygt så in i helvete.
Inte nog med att jag har jobbat i dag nu ska jag ha hela släkten här och inget emot dem.
Hej viktor och helen ;) (hahah)
nej men det betyder att man ska göra vid sig och vara social.
Jag är inte på humör just nu så det blir en energi dryck på detta.

Min mamma är för rolig alltså, lyssna på detta:
I bilen på väg hem började hon då prata om kalaset.
Innan jag visste ordet av det så var jag inblandad.
Mamma: Emelie dit rum ska städas innan halv sex
Jag: nej inte i dag! jag trivs så
mamma: emmMELIIE rummet ska städas i dag, det kommer folk.

Jag förstår inte det?
så jag ska städa bara för att det ska komma folk. Det är mitt rum, min fristad!
Det är precis som att man måste sätta på en fasad när andra ska komma.
Jag har ett stökigt rum men det mesta är kläder. Jag har inte smutsigt, det är skillnaden!

Jag kommer trotsa min mamma och visa med glädje min farmor mitt rum!

Haha hur kommer denna dag sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0