6/5

Kom hem från jobbet för en liten stund sedan och ja som vanligt är jag trött..
Jag kom fram till i dag innan jag åkte till jobbet att jag är rätt duktig.
Jag både pluggar, tränar och jobbar! *klapp på axeln*
okej..jag är inte den enda personen men på något sätt får jag det att fungera.
Det handlar om planering gott folk.. det värsta är att jag är den mest oplanerade människa
jag vet. Är rätt flummig och gör det som behagar mig.
Jisses sometimes im good!
(humörsvängningar haha)

I morgon har jag bestämt mig för att shoppa och det ska inte mesas utan jag hoppas på ett antal kassar.
Fan jag ångrar mig att jag skrev detta för nu kommer det gå rakamotsatsen
Är det inte så?  försent att radera..

Förresten mitt muntliga tal kändes rätt bra faktiskt. Var sjukt nervös men jag klarade det och det kändes faktiskt bra.

nu ska jag ta av sminket och titta på tv

Love / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0