Naglar

Till en annan sak som fan inte är enkelt.
Eila (bästa kompisen) byggde på sina naglar och blev sjukt sugen på det jag med.
Gjorde då detta i fredags.
Det är sjukt snyggt och fräscht men jag blir GALEN!
Fyfan vad det är obekvämt att ha dem på.
och nu är det såhär att eila sa såhär
" emelie jag ger naglarna på dig max en månad sen kommer du ta av dem"

och dum som jag är så ska jag såklart kontra med att jag skulle klara en månad och några dagar.
Bara för att!
Nu vill jag bara ta av helvetes naglarna.

och vill ni veta en rolig sak?
Jag har byggt på mina naglar tre gånger innan.
Nu står jag här med snygga naglar men kan knappt knäppa byxorna?
Måste iallafall klara en månad.
Wish me luck!

Jisses... hahah

Kommentarer
Postat av: Natha

Du emelie, det får nog bli leggings för dig i en månad framöver ;)

2009-05-11 @ 06:45:15
URL: http://nathaliiien.blogg.se/
Postat av: eila

HAHAHAHA IIIIIIII TOLD YOU SO! :D:D!

fyfan va de kändes bra att säga.. klarar du det i en månad ska ja bjuda dig på en glass :*

2009-05-11 @ 15:54:11
Postat av: Emelie

HAHAH eila- jag visste att du skulle bli lycklig och nu jävlar!

Natha- Ja skojar du! :P

2009-05-11 @ 16:48:44
Postat av: eila

eller mcdonalds.. bestäm själv.. du kommer aldrig klara det.. moahahahahahaha!

och ja påminner dig igen, biljetterna! vill jätte gärna se det :)

2009-05-11 @ 20:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0