not my day

Sitter just nu och håller på att skriva ett tal. Jag ska nämligen ha Svenska B nationella muntliga imorgon och jag är redan skit nervös. Vi ska stå framför några i klassen och prata om engagemang och påverkan i 5 min.
Jag hatar verkligen allt som har med muntligt att göra och det tycker många är konstigt.
För tro mig jag kan snacka! jag pratar i genomsnitt kanske 1 timme i telefon varje dag.. jag är långt ifrån blyg men när jag ställer mig ute på "scen" och tvingas till det så stelnar jag till.
Jag hatar verkligen det och imorgon är det min tur! suck...

Jag har ingen bra dag i dag.. från att vara jätteglad till gråten i halsen till halvt deprimerad, jo tjenna humörsvängningar.
I mitt fall så borde jag dra täcket över huvudet och gömma mig så jag inte hoppar på någon med mitt humör.
Ska nog avsluta nu så jag inte börjar tycka allt för synd om mig själv
men lite är det? hahah
åh jisses

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh känner igen mig, har samma dilemma när det kommer till att prata och hålla ett sammadrag inför en grupp. Det gäller att ta kontroll över nervositeten och bara göra det bästa. Kommer gå bra för dig gumman:)

Vill tacka för senast:) jag hade riktigt trevligt! Vi får snacka mer om vår plan;) puss på dig!

2009-05-05 @ 17:39:11
URL: http://donothateappreciate.blogg.se/
Postat av: Kajsa

vet vad du menar, man kan babbla hur mycket som helst men när det ska va muntligt då tystnar man! det kommer gå skitbra, tänk positivt, köp marabou och slå väck alla nervo-tankar

2009-05-05 @ 18:03:21
URL: http://electrolite.blogg.se/
Postat av: eila

du är inte ensam.. ska också ha skitet imorgon.. SUCK

2009-05-05 @ 19:15:38
Postat av: alex

emelie jag förstår precis vad du menar och känner verkligen med dig! När man blir tvingad till att göra saker och ting som tex hålla ett tal, blir det aldrig som man hade tänkt sig och oftast inte så bra som man ville att det skulle vara. Men det kommer gå bra LYCKA TILL!!! :)

2009-05-06 @ 02:35:48
URL: http://olunia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så mycket tjejer <3 håll tummarna 09.00

2009-05-06 @ 06:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0