Solig dag!

Så nu är jag hemma igen!
Har legat och solat sen tolv hemma hos Ida med Sofie.. nice nice!

Jag ligger och steker då
sofie säger: Emelie där är en fluga på dit ben
Jag tittar såklart
Sofie: ja flugor brukar ju dras till ljusa färger!
HAHA nu är det verkligen krig!! sofie som är lika vit som jag påstår att hon är brunare men nej NEJ! ;)

I går var jag på en lokalfest med Emily och Ida och det blev faktiskt riktigt trevligt tillslut.
Tack tjejer! <3
I dag blir det grillfest hos en killkompis sen ska jag dock inte festa på ett bra tag..
ha det fint! puss

(Sofie ida och jag förra sommaren <3)

Kommentarer
Postat av: sofie

hahaha aw snöflingan då.. är denna bilden straffet eller? FYFAN emelie jag ser ut som ett odjur!!

2009-05-02 @ 19:23:18
Postat av: emily

Så du hade trevligt ändå? Haha, det sa inte felicia att du hade sagt.

2009-05-05 @ 19:21:52
URL: http://emilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0