28/5

" its all about the shoes"'

Hur många tjejer säger inte detta? Mina vänner är helt galna i allt som heter klackar.
Ja allt från 5 till 12 cm klackar.
Jag och eila går och tittar lite i affärer i dag och punktera att hon mer eller mindre kysser skorna inne i affären.
I dag går vi in på scorett (efter jag hade mumlat och uppmanat om att inte gå in där) och såklart hittar hon skor.
Därefter kom den där " I told you soooo" från mig

Jag grepar inte det här med skor, jag gör bara inte det!
Visst det är snyggt men att ha 10-30 par.. sjukt!
Men tjejer har fått något hysteri om höga skor eller är det bara jag? jag lovar att det är sex and the city som påverkar. Att ha höga skor har aldrig eller jag har aldrig upplevt att det är så populärt som nu.

Jag känner mig som en man! där har ni det.
Jag hatar verkligen höga skor
1) De är obekväma
2) jag är för lång
3) jag har konstiga fötter

förstår ni mig?
ändå envisas mina kära vänner att dra in mig i affärer och be mig om råd?

Jag älskar allt som heter ballerina skor eller ja typ den sorten av skor.
Lite chill och avslappnat. Let loosse girls!

men nu ska jag komma till min fråga.
Hur lång tycker ni max man kan vara för runt 10 cm klackar? och kan någon förklara för mig vad som är så speciellt.
Både killar och tjejer
Berätta!
Länge leve plattaskor!!
 
P.S jag och eila är inne i en godis butik och eila är som vanligt osäker på vad hon vill köpa. Jag säger " mitt råd till allätare är att blanda en godispåse, det har du det"
Fan jag har problem, nu ger jag t.om råd om godis hahah.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: eila

HAHAHAHAHAHAHHA asså fattar du som jag skrattade när jag tänkte på det innan jag la mig eller? "Mitt råd till allätare är att blanda en godispåse"..



Och du.. jag tänker inte ens dra upp din fråga. Jag kommer bli aggressiv.. haha



ps.. ja drömde om skorna inatt.. <3

2009-05-29 @ 14:54:07
Postat av: emma jakobsson

Haha asså emelie jag håller med dig fullt ut. Trots detta köpte jag ett par 16cm klackar igår... fast jag är 1.75 lång så går jag i klackar ibland, men jag blir ju längre än alla vänner och min pojkvän, så jag ÄÄÄÄLSKAR platta skor.. till vardags skulle jag nog ALDRIG få för mig o gå i högklackat haha.. det gör så jävla ont.

2009-05-31 @ 13:24:41
URL: http://worldsound.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahahahah kärlek till dig emma! ;)

2009-06-02 @ 15:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0