here we go again

Vet ni vad?
i morgon ska jag börja utmana mig själv.
Jag ska fan ta mig gå in för detta nu. Nu undrar ni säkert vad jag menar?
yes, jag ska gå ner i vikt. Thats it!
Nu har jag gett mig fan på det. Vicky (tjejkompis) har startat nu så jag tänkte hänka på men dock inte riktigt så satsigt som henne.
Nina om du läser detta så bye bye to cheeseburgare ;) och vicky nu kan vi vara två pms tjejer, haha jisses!
Nu är det slut på små ätandet..

Så ikväll ska jag gå till affären för att handla och sen äta tills jag spyr.
Fråga mig egentligen varför men nu är det så.

Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Nina

Alltså du kan ju skita i det mesta onyttigt, men cheesburgare det är väl och ta i...

Vad ska vi göra på tisdag, sitta och glo?! :P

2009-05-24 @ 22:08:02
Postat av: Nina

+ jag får väl önska lycka till

(men jag är starkt emot att vägra cheeseburgare!!)

2009-05-24 @ 22:11:40
Postat av: johanna

helt allvarligt, vad håller alla på med?

2009-05-25 @ 17:50:42
URL: http://lundvally.blogg.se/
Postat av: Vicky

6,5 KG PÅ EN VECKA! Det stavas C-A-M-E-B-R-I-D-G-E!

2009-05-25 @ 19:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0