20/10

Jag har alltid mina funderingar och en del brukar skratta åt mig men men ;)
men hur gör man i detta fall?

-Om en person är beroende av terapi, hur behandlar man den personen då?

Ska personen då gå i terapi för att bli av med sitt beroende? då uppfyller terapin bara behovet?
haha.. eller ska man neka personen terapi, dock har ju alla rätten till vård!
 förstår ni vad jag menar? haha

eller en rolig sak som jag läste på en annan blogg

-Om kungen är homosexuell och gifter sig med en annan man, vad blir då den killen för kungafamiljen?

Man kan ju inte direkt kalla honom drottning?
Kanske mansdrottning? hahah

Världen är bara fylld med en massa frågor!





Kommentarer
Postat av: Fröken Persson

Hello tjejen. Vet du om ngn ska sova hos Johanna ikväll? M och jag funderar på det.. Vår sista buss går 00.15.. :)

2009-10-28 @ 12:02:05
URL: http://caroliinep.blogg.se/
Postat av: olatidman

HAHAHAHHA jag dör! det var fan den roligaste funderingen

2009-11-04 @ 21:21:26
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag har nog lite för mycket fritid ;) haha

2009-11-05 @ 16:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0