17/9

Hej på er :)
Sitter just nu med ett stort cola glas och pluggar historia. Jag har nämligen prov i det imorgon, lovely va?
Har bara varit i skolan annars i dag och i dag blir det träning och plugg är planen.
I denna farten kommer jag ingen vart. Jag var dessutom och kollade på min älskade addidas väska. Jag tror nämligen jag har gått och blivit kär i den väskan. Antingen blir det en vit eller svart? hmm..

Innan i dag åt jag förresten banankulor som jag säkert inte har gjort på närmare ett år. Kan riktigt känna smaken nu när jag skriver om dem. Från ovan de där små kulorna.
Det är dock en sak jag inte fattar och alltid små skrattar åt och det ä NAMNET!!
Filidutter? hahah va hände där?

Var kommer namnet filidutter ifrån? det är fan dagens fråga. Jag menar varför inte banankulor? de smakar banan.
Hahah jag måste vara lätt road men filidutter? haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0