21/9

I dag känner jag mig inte lika mätt på min tillvaro. Är inte det konstigt hur ens humör kan vända.
Jag känner mig utmattad i hela kroppen. Min hjärna känns dimmig och min kropp känns en aning förlamad.
Konstig känsla..
Känns som jag sitter stilla och bara kollar ut.
Jag blir alltid så stirrig när jag har en massa jag ska göra. I vanliga fall brukar stress göra mig lite mer motiverad men inte i dag.
I dag känner jag för att fota och krypa ner i soffan till en film. Istället för att stressa upp mig ännu mer så tänker jag trotsa mina måsten i dag.
I dag är i dag och imorgon är en ny dag.
Jag tänker göra det jag vill i dag och imorgon får jag ta konsekvenserna men nu vill jag vila.
Jag skippar alla måsten förengångsskull.

Fan vad detta kändes skönt att skriva

Kommentarer
Postat av: Kajsa

man måste skita i det ibland så man kan orka ta tag i det =)

2009-09-21 @ 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0