Sällan man uppskattar sin omgivning

I dag är det en dag då jag känner mig tacksam för en hel del i mitt liv.
Jag är tacksam för mitt jobb
Jag är tacksam för mina föräldrar
Jag är tacksam för mina tjejer i skolan
Jag är tacksam för min musik
Jag är tacksam för min vardag
Jag är tacksam för mina vänner
Jag är tacksam för våra galna kvällar
Jag är tacksam för att ni står bakom mig
Jag är tacksam för era leende som smittar av sig
Jag är tacksam för energin jag har omkring mig

Och framför allt är jag tacksam för att jag faktiskt står här i dag.
Jag måste ha gjort en hel del bra val eftersom jag är här.

Imogen heap- the walk
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är fin maggan! <3

2009-09-21 @ 13:17:25
URL: http://lundvally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0