22/9

Då sitter man här igen och ska blogga, precis som inte jag har något annat för mig. Jag har inte alls naturprov imorgon eller en massa inlämningar? nejdå!

Fick lust till att skriva om en sak som hände förra veckan när jag stod och väntade på bussen efter skolan.
Jag kände mig rätt nere. Jag var trött, stressad och besviken. Det var absolut inte min dag och jag antar att man utstrålar sina känslor väldigt väl till omvärlden många gånger.
En äldre dam tittade på mig och gav mig ett varmt och brett leende.
Känslan av att hon ville ge mig energi och medkänsla var vackert. Hon stannade upp och faktiskt gjorde så jag log tillbaka.
Det krävdes bara ett leende för att jag skulle få tillbaka lite energi.

Om alla skulle möta världen med ett litet leende istället för en knuff när man ska på tåget eller något liknande så skulle det fan göra en hel del.

Finns någon där ute med en dålig dag, här får ni en bild med ett leende! Erkänn att ni ler lite nu ;)
Tror ni inte mig så testa, det krävs ett jävla leende från människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0