Mår prima!

I dag är det söndag och jag är hur pigg som helst. Helgen har varit onormalt lugn och detta av eget val. Denna helg vägrades någon form av festande, har varit lite väl mycket på sista tiden.

Däremot hade jag ju vänner som festade och tydligen inte fullt normalt.
Fick detta smset innan i dag av ingen mindre än Vickan själv:

Flat line? sugmärke? Någon ny Martin i telefonboken? En sko med mig hem? Var fan är min jacka?
VAD HÄNDE EGENTLIGEN? Värsta fyllan genom tiderna!! :(

HAHAH!

Update: Jackan är hos den mystiska martin (Grr vicky) , ena skon och körkortet är fortfande borta..

Hahaha... förlåt men tjejen festar inte normalt men detta tog allt!
Och denna kära tjej ska man åka på fest kryssning med?
Vet inte riktigt vad jag ger mig in i

Jisses.. 
HAHA!

(du vet att jag älskar dig vicky)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

ska du på kryssning?? :D

2009-09-28 @ 20:31:23
URL: http://electrolite.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahah ja fest kryssning ;) dock inte förrens om några månader :D

2009-09-29 @ 14:26:10
URL: http://emeliely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0