We made it

I går var det en allt annat än lugn kväll.
Jag, sebbe, felicia och sofie var bjudna till en killkompis 18 års fest. Festen låg ute i tängelsås? ja fråga mig inte vart jag var. Det slutar med att vi går på åkrar i ungefär 3 km.
Vi skulle gå över stenmurar och ni tror inte jag trillar och vrickar foten? hahah
Vi var inte de enda ute på åkrarna utan där var rådjur som hoppade omkring!!
Jag var panikslagen och det enda jag såg var åkrar och åkrar. Denna information fick jag inte innan men det är vad jag kallar ett äventyr.
Sa jag att jag hatar naturen?
Naturen i all sin charm men när där kommer rådjur? komigen!!

På bussen fortfarande pepp. Inte medvetna om vad vi hade framför oss


Det var nu det började ;)


Vi var ute i nowhere!!


Hahaha varför händer detta alltid mig?


Vackert var det! Frågan var om vi skulle komma fram innan solen gick ner? ;)


Nä men kolla? Vi överlevde ;) det trodde ni aldrig va


Damn we are goood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0