4/2

Jag har skrivit inlägg men som tydligen inte har kommit in? drygt!

Jag hade iallafall allvarlig abstiniens efter en iskall Coca Cola igår.
Mitt nyårslöfte är ju att inte dricka läsk på vardagar, då jag drack alldeles för mycket innan.
Jag är inne på min femte vecka nu och det är inte enkelt vill jag säga.
Var jag än går så finns där läsk. Resturanger, skolan, affären...

Haha jag låter som en alkoholist men det är ju faktiskt beroende framkallande..
Och jag vill påstå att jag var beroende ett tag.

I ren panik skickar jag sms till två vänner.
"Okej jag tror jag håller på att dö! Jag tror också att jag hade kunnat döda för en iskall Coca Cola som rinner ner för min strupe. HJÄLP!"

Några minuter senare får jag ett samtal från Felli:
DRICK INTE! tänk att det är ren socker som åker ner i din kropp som blir till fett, som leder till fler träningspass.
GÖR DET INTE!! drick vatten. ät frukt.. gör vad som helst men DRICK INTE!

Hahahah.. Och ni trodde ni hade stöttande vänner? my ass ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0