4/2

Det sägs att familjen är värst? Ja i mitt fall stämmer detta ganska väl.
Människor har ju gått och blivit helt galna pga all snö som har landat hos oss. Är det inte att folk blir deprimerade så är det något annat.

Detta tar nog dock allt och jag har skrattat åt detta så många gånger.
När snöovädret slog till i Skåne (tisdags) så var jag och jobbade.
Min buss hem från jobb hade tydligen kört av vägen och vält.
Jag får ett samtal av mina föräldrar som säger att de är utanför och att jag borde gå ifrån jobb.
Jag tackade för mig och packade ihopa och går ut från dörren och ser detta väder.

I bilen sitter mina föräldrar helt uppspelta och bråkar med varandra. Min syster var tydligen i Staffanstorp och vi skulle nu ge oss ut på vägarna som var livsfarliga.
På en timme hade där varit 34 olyckor!

Mina kära mamma hade dock gjort sig redo för en naturkatastrof.
I bilen hade vi två filtar, kafe, vetebullar och saft.
I backluckan hade vi även en snöskyfel (stavas det så?)

Hahahah jag skrattade så jag nästan grät!

Mamma: Man ska ju vara redo...

Nu är det plugg som gäller vettni






Kommentarer
Postat av: nathalie

Hur blir det med turkiet?

2010-02-04 @ 13:23:28
URL: http://nathalienilssons.blogg.se/
Postat av: Kajsa

HAHAHHAAH klockren!!!

2010-02-04 @ 17:38:33
Postat av: Nathalie

Jag minns de dagarna med, fattar inte hur man kan vara så dum? haha

2010-02-05 @ 09:36:27
URL: http://nathalienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0