6/1

Ni vet när man är så trött att ens kropp känns som hundra kg men man kan fortfarande inte sova.
Man har pressat kroppen så pass länge att kroppen motarbetar en.
Jag känner mig bara trött fysiskt och det är frustrerande.
Där har ni mig nu.

Från en sak till en annan.
Jag kom in i en fas då jag drack alldeles för mycket läsk och helst coca cola.
Kunde utan tvekan dricka 2-3 liter på en vecka och det låter sjukt när man säger det.
Jag kan med all säkerhet kalla detta ett beroende.
Som ett nyårs löfte lovade jag mig själv att dra ner på läsken.
Både för min hälsa och tänder. Man dricker rent socker förfan!!
Så nu ska jag inte alls dricka läsk på vardagar och på helger får jag dricka något
Vill inte ha det här " jag får alldrrrig mer dricka det"
Tror nämligen inte på det.
MEN
FY
FAN
Jag vill ha COLA!!!

Har ni något tips för bli av med beroende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0